Možná Tě zajímá..

středa 7. března 2012

Láska k obuvi

aneb Dalších 16 cm do sbírky..

Člověk může milovat cokoliv. Sladkosti (jídlo), oblečení, auta, šperky, někteří dokonce sami sebe. Já mám úchylku v botách.. Dneska kolem 10 hodiny přijel kurýr s balíčkem. Zaplatila jsem mu za něj, podepsala dva papíry o převzetí a hrdě si ho nesla domů. Věděla jsem, že v něm jsou boty, ale takovýdle jsem opravdu nečekala. Po roztrhání obalu a následném otevření krabice jsem málem úžasem spadla pod stůl.. Mám X párů bot, ale tydle jsou mezi všemi naprostým unikátém. Jsou pro mě diamantem mezi bižuteriíí.. Zkrátka asi jsem se zamilovala!! :D
S botkama jsem nadmíru spokojená a předvedu je 16.3.2012 na plese gymplu..


Co na ně říkáte? :)

5 komentářů:

  1. Boty jsou krásné a krásně na zabití, klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  2. ...nemohu nic řict, nemám slov!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné...mají perfektní tvar!...M*

    OdpovědětVymazat
  4. taky to nechci nějak přehánět,prostě jenom abych se cejtila dobře .. máš strašně krásný blogspot,ty jseš taky moc krásná:)
    Taky jsem z mostu:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥