Možná Tě zajímá..

pondělí 18. června 2012

Shopping

aneb den ve znamení nákupů

Dlouho jsem mamce slibovala, že s ní půjdu do města. Dneska jsem se sice měla učit, opět!! (Prosím ať už je pátek, konec tohoto příšerného týdne, konec písemek, tragických známek a vlastně i učení!), ale naučila jsem se to, co jsem se měla učit dnes včera a tím byla záhada vyřešena a já mohla jít s ledovým klidem na nákupy s maminou. Nejprve jsme oběhly centrál, potom jsme okradly poštu o tři balíky, 2 losy a dobíjecí kupónek - (Konečně KREDIT!), zastavily se pro dlabanec a vyrazily ke kadeřnici, respektive mamka, já tam byla před 14 dny :D

Co jsme dneska pořídily?


 Nejkrásnější boty na léto

 
Hloubkově čistící masku (Již jsme jí měla a byla jsem s ní spokojená ) a olej do koupele!


Pár balíčků (Dokonce jsem si koupila na poště los nebo spíš ho koupila mamka, vyhrály jsme 20Kč a vzaly jsme si za to další, bohužel ten už výherní nebyl! :(

A nějakou tu mňamku :)

Další skvělý den ve znamení RODINA! :)

1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥