Možná Tě zajímá..

sobota 8. prosince 2012

Henna

aneb Vlasový zábal

Na internetu jsem hledala různé výživné procedury na vlasy. Našla jsem jich několik a všechny byly založeny na jednom principu, na principu Henny. Navíc mi přišly zbytečně drahé, a tak jsem se rozhodla koupit si Hennu a otestovat její regenerační účinky sama doma. Krabičku Henny jsem si koupila již před týdnem v Dm a stála 99 Kč, ale vyzkoušet jsem se to odhodlala až teprve včera.

A jak to vlastně probíhalo/dopadlo?


Krabička obsahuje 4 balíčky henny po 20g, dále rukavice na nanášení kašičky na hlavu a čepici, kterou si potom zabalíte hlavu.



K namíchání kašičky potřebujete nějakou mističku. Já zvolila tu, kterou máme v rodině na barvení vlasů.


Dalším krokem je vysypání obsahu sáčků a zalití cca 250 ml vody o teplotě 60°. (Podle návodu na krabičce se má teplota vody dodržovat).




 Poté prášek důkladně promícháte s vodou, aby vznikla kašička bez hrudek.


 No a nakonec už stačí pouze nanést na hlavu, zabalit do přidané igelitové čapky (dále se to doporučuje zabalit ještě do ručníku, kvůli udržování tepla) a nechat působit 1-7 hodin. (Čím déle, tím lépe. Zvyšuje se totiž účinnost Henny.)


Posledním krokem a také tím nejdůležitějším je důkladné vymytí. Já jsem si to vymyla málo a měla jsem mírně nazelenalé vlasy. Omyla jsem si hlavu tedy znovu a zelinkavý nádech zcela zmizel.

Můj názor? 

Doporučuji!. Je to sice pracné, ale cena je přijatelná a výsledek je super!




1 komentář:

  1. Já sama tomuhle moc nevěřím ale co, někomu to vyhovuje :))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥