Možná Tě zajímá..

sobota 19. ledna 2013

Lopuchová voda (Alpa)

aneb Zelený zázrak..

Poslední dobou (cca půl rok) jsem měla problém s vypadáváním vlasů. Vždy, když jsem si česala čerstvě umyté vlasy, vyčesala jsem jich obrovský chumel. To každou dlouhovlasou bytost zamrzí.. Vyzkoušela jsem řadu přípravků, které všem zabíraly. Bohužel, mně ne! Byla jsem z toho už zoufalá. Docházely mi už nápady, co bych mohla ještě zkusit. Pak jsem si přečetla jednu diskuzi na OMLAZENÍ. Předmětem diskuze byla Lopuchová voda, tak jsem si řekla, že to zkusím. Sice jsem tomu už od začátku nevěřila, říkala jsem si, že je to moc levné (cena: cca 35Kč) a že to nemůže zabírat. Díky Bohu, že jsem svůj předsudek neposlechla. Byla by to velká chyba. Sice stojí pár korun, ale účel to splní!


Použití: Vodičku nanáším každý večer na pokožku hlavy a řádně promasíruji.
Pro: Dostupnost (prodávají ji téměř všude, já ji mám z Rossmanu), cena, příjemná vůně
Proti: NIC (Vyhovuje mi)

1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥