Možná Tě zajímá..

středa 20. února 2013

Mazaný jako liška

aneb Čím se namažu tentokrát?

Dnešní článek bych chtěla věnovat masti Clacium Pantothenicum. Jak jsem k ní přišla? Když jsem byla v nemocnici, měla jsem strašně vysušený obličej, který se začal i loupat. Šla jsem tedy za sestrou, jest-li nemá nějaký krém a ona mi dalo toto. Mast jsem si nanášela na obličej vždy, když už jsem začínala mít pocit, že se mast vstřebala, nanesla jsem novou vrstvu. Během jednoho dne se mi obličej vrátil do starých kolejí. Hlavním důvodem, proč o této masti píši, je překvapení, které mi tato mast připravila. Čekala jsem, že po ní budu mít obličej plný pupínků, ale nastal pravý opak. Pupínky začaly mizet. Nevím, čím to je. Mast je opravdu mastná, ale jsem ráda, že na mě má takovéto kladné účinky.

Pokud mi nevěříte, přečtěte si některé z diskuzí na omlazení. Na některé z žen má mast stejné účinky jako na mě. Jiným nepomáhá!


Mast stála 169Kč, je 100g a volně prodejná. :)



3 komentáře:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥